Direktlänk till inlägg 21 september 2010

Fredag...

Av Viktoria Sundin - 21 september 2010 23:51

  Vaknade gick ner Casper å Lasse var redan vakna.. dom satt å såg på Tv..

Lasse skulle till Tandläkarenida på morgonen så han åkte lite senar..


Våra underbara barn hade en liten mysstund tillsammans i fotöljen

å såg på lite TV medans mamma fixade frukost.... :-)

  

Lasse åkte till tanlkaren å sen til jobbet.

Casper klädde på sig å åt frukost å sedan åkte han iväg med taxin till Skolan..

Jag å Cecilia gjorde oss iordning för att åka till Bergsjö på Barnsången..

Här e lite blider därifrån...:-)

         


då vi kom hem så  inväntade vi att Casper skulle komma hem sedan gick

vi å fikade hemma hos Framor å Farfar...

Jag klipte min Svärfar

å han vart riktigt snygg.. :-)

sen så blev de givetvis lite bus med Cecilia å farfar.

.

       


AKTA FIG FARFAR .. JAG HAR EN FLYGSMÄLLA !!!!!

sen så gick vi hem men innan de så ville barnen kolla p

å Farmor & Farfars STORA fiskar....  

   


Då vi kom hem så dröjde det inte länge innan Maria och barnen kom

 å hälsade på ....

Maria hade med sig en STOR kasse med kläder till Cecilia..

TACK GUMMAN du e så snäll... :-)

Jag hjälpte Maria att lägain kort på Facebook

å bräna en skiva åt henne med både nya och gamla kort...


Då dom hade åkt hem la jag Casper..

å jag satta mig å kollade på IDOL...

sen slö kollade ja Kanal 1  om Glada hudik Teatern..

Dum e ju hur underbara som helst..

man kan bara inte låtabli att Le då man ser dom...


Ja sen va den kväl sluit..




 
 
Emma Viklund

Emma Viklund

24 september 2010 10:17

Vilka fina bilder och vilken mysig syskonbild :) Sötungar!

http://mammatillviggo.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria Sundin - 23 mars 2023 21:13

Så har den till dag gått.. Jag har haft mer värk idag..m fått typ maxdos av smärtstillande.. Idag kom det 2 st Sjukgymnaster och det varvdac att prova ut en Rullstol och att få nya kryckor då min inte var så speciell bra..Sen kom Lunchen in men jag...

Av Viktoria Sundin - 22 mars 2023 22:22

Så var dagen här och så har dagen gått.. Klev upp vid 7. Väckte Cecilia och gick sedan ut med Niko.. In å sen fixade jag frukost åt Cecilia väckte Casper och då Cecilia hade ätit så körde jag henne hem till Elvy med henne packning... Cecilia sk...

Av Viktoria Sundin - 13 mars 2023 14:05


Tvättat 4st maskiner tvätt, Dammsugit & skurat golven på hela nedervåningen sittandes i denna super Gamingstol, riktigt praktiskt att kunna åka runt på den medans man dammsuger & skurar golvet ?? Blev tvungen att ta smärtstillande och lägga m...

Av Viktoria Sundin - 26 februari 2023 14:56

Idag firar jag och Lasse som firar 24 ÅR (Men han påstår att det är den 28/2 för att han behövde 2 dagars betänketid ???) För 24 år sedan klockan: 12:45 hämtade han mig på Busshållplatsen här i Jättendal Då var vi unga, osäkra och vi visste ...

Av Viktoria Sundin - 24 februari 2023 15:12

  Det är nu MÅNGA år sedan som jag gjorde inlägg  Men nu så fuderar på att ta upp mitt bloggande igen.. genom att det just nu händer rätt så mycket i mitt liv...   Idag är det 14 år sedan Mamma somnade in. Jag saknar henne så himla mycket...

Presentation


LYCKLIG 2 BARNS MOR
Viktoria 33 år
Mamma till en busig kille som heter Casper som är 6 år
och till en go liten Tjej som heter Cecilia som föddes 17/2
Gift med Lasse..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards