Alla inlägg under juni 2011

Av Viktoria Sundin - 26 juni 2011 19:48

Asså Seriöst.  hur länge sedan va de som jg gjord ett inlägg här???

Å jag som LOVADE at jag skulle skärpa mig och  uppdatera mycket oftare än va ja tidigare gjort..  ha ha ha....

Me så här är det ....

Ja ja  jag får väl göra ett nytt försök nu då.....


Så va har hänt sedan 3 mars ??  JO  MYCKET !!!!


Cecilia har ju börjat på dagis.. de gjorde hon den 28 feb.. de går bra..

Casper har slutat förskolan å blivit en STOR  KILLE...

Cecilia hon e en liten tjej hon men hon e så duktig....

Här kommer några kort under tiden som varit.......


De har varit  Påsk

Casper och Cecilia har varit mycket hos Grannen å varit med Hästarna å dom har ridit båda två..Tycker att de e BRA tt barn får kontar med Djur..

     

ibland får man följa med mamam påställen some så TRÅKIGA,

så då somnar man ....

  Å visst e de TUR att de fins GUNGOR för

GUNGA de tycker CECILIA ÄR SÅ KUL !!!!

    Mina barn dom e konstiga dom ska bada så fort de e sol å TUR e väl att man kan ta varm vatten från kranen så att dom slipper frysa.. :-)


Här kommer ett kort på mig å Cecilia


  Å här kommer några kort på Cecilia.. Ett är när hon tar sin första promenad med sin Dock van påväg ner till farmor & Farfar.. sen e de ett anant fin å sen ett som jag tog på hennes FÖRSTA badning UTE för i år. . å gissa om hon tyckte om de !!

     

Här e kort på min goa pojk från stranden..  Höga hopp på studsmattan  å lite mediation för att Slapna av.. :-)

       Caspers AVSLUTNING på 6- ÅRs  här e han med sin lärare Matthias

SYSKON KÄRLEK 


Vår älskade hund KITOZ...

Han fick efter ett SVÅRT beslut somna in..  han fick en STOR tumör/Canser på sitt ena bakben vilket gjorde att hans men svälde upp fick svårt att gå och han orkade mindre å mindre.. så efter 3 SVÅRA dagars beslut.. bestämde vi att han skulle få somna in....

det var den 13/6...

nästan 12 år.. för den 18/6 skulle han ha fyllt 12 år...

     



Vi var upp till Pappa i en sväng med...

Syrras dotter tog studenten..



           

Åsså va vi ut till sommarstugan oxå...


     

Var till Mammas grav med blommor.

*SAKNAR*


 


Sen va vi å tog kort på Våra fina barn

Å de här två  korten får avsluta detta inlägg..


         



Presentation


LYCKLIG 2 BARNS MOR
Viktoria 33 år
Mamma till en busig kille som heter Casper som är 6 år
och till en go liten Tjej som heter Cecilia som föddes 17/2
Gift med Lasse..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards