Direktlänk till inlägg 8 januari 2011

8 jan

Av Viktoria Sundin - 8 januari 2011 15:41

Ja va har änt dom seaste dagarna å????

Ja INTE MYCKET....

Igår blev jag väckt kl: 07.05 Jobb...

KUL !!!


På kvällen tog såg vi på TV å Slappade...

Idag har vi inge gjort NÅTT !!

Jo jag har iaf plokat undan alla JUL saker utan Gardiner..

de får bli i morgon eller nån anann dag.....


En  kompis till Lasses bror kom hit å ville ha hjälp med ett däck..

så Lasse hjälpte honom å jag gjorde Kaffe så vi drack...

Casper spelar sitt TV spel..  Cecilia sover..

ska nog å över till Svärföräldrarna å fika lite sedan nu ikväll....


                           Jag  måste ta å Sortera bland Cecilias kläder å se vad jag ska  ha kvar å inte.. sen blir det att TRADERA lite... :-)


Hej hej...




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria Sundin - 23 mars 2023 21:13

Så har den till dag gått.. Jag har haft mer värk idag..m fått typ maxdos av smärtstillande.. Idag kom det 2 st Sjukgymnaster och det varvdac att prova ut en Rullstol och att få nya kryckor då min inte var så speciell bra..Sen kom Lunchen in men jag...

Av Viktoria Sundin - 22 mars 2023 22:22

Så var dagen här och så har dagen gått.. Klev upp vid 7. Väckte Cecilia och gick sedan ut med Niko.. In å sen fixade jag frukost åt Cecilia väckte Casper och då Cecilia hade ätit så körde jag henne hem till Elvy med henne packning... Cecilia sk...

Av Viktoria Sundin - 13 mars 2023 14:05


Tvättat 4st maskiner tvätt, Dammsugit & skurat golven på hela nedervåningen sittandes i denna super Gamingstol, riktigt praktiskt att kunna åka runt på den medans man dammsuger & skurar golvet ?? Blev tvungen att ta smärtstillande och lägga m...

Av Viktoria Sundin - 26 februari 2023 14:56

Idag firar jag och Lasse som firar 24 ÅR (Men han påstår att det är den 28/2 för att han behövde 2 dagars betänketid ???) För 24 år sedan klockan: 12:45 hämtade han mig på Busshållplatsen här i Jättendal Då var vi unga, osäkra och vi visste ...

Av Viktoria Sundin - 24 februari 2023 15:12

  Det är nu MÅNGA år sedan som jag gjorde inlägg  Men nu så fuderar på att ta upp mitt bloggande igen.. genom att det just nu händer rätt så mycket i mitt liv...   Idag är det 14 år sedan Mamma somnade in. Jag saknar henne så himla mycket...

Presentation


LYCKLIG 2 BARNS MOR
Viktoria 33 år
Mamma till en busig kille som heter Casper som är 6 år
och till en go liten Tjej som heter Cecilia som föddes 17/2
Gift med Lasse..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards