Direktlänk till inlägg 26 februari 2023

24 år

Av Viktoria Sundin - 26 februari 2023 14:56


Idag firar jag och Lasse som firar 24 ÅR
(Men han påstår att det är den 28/2 för att han behövde 2 dagars betänketid ???)

För 24 år sedan klockan: 12:45 hämtade han
mig på Busshållplatsen här i Jättendal
Då var vi unga, osäkra och vi visste inte då
vad som väntade oss där och då...?

Vi har under dess 24år gjort så mycket,
vi har rest till platser dit vi aldrig varit förr..
De första åren köpte vi Vovve Volvo och Villa
Som sedan byttes ut till Vovve Fordar & Hjullastare

Vi har fått 2 barn som redan hunnit bli
19 år och 13 år
(Som ibland gör oss ännu mer gråhårig av
än vad vi redan är..iaf mig, för han har inte så mycke hår att bli gråhårig på) ???

Vi har hunnit varit gifta i 19 år av dessa 24 år..

Men vi har oxå varit med om 2 riktigt
jobbiga saker....då livet satte oss på prov..

Först min GBP för 15 år sedan som höll på att kosta mig livet där på operationsbordet och sedan den dagen då han fick ditt Cancer besked 2014
Jag trodde då att jag skulle förlora honom men han kämpade/vi kämpade tillsammans....

Det finns egentligen hur mycket som helst att nämna men de här räcker nog,

För jag älskar honom lika mycket nu
som för 24år sedanfet textkursiv textkursiv textkursiv textkursiv textkursiv textkursiv text

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria Sundin - 23 mars 2023 21:13

Så har den till dag gått.. Jag har haft mer värk idag..m fått typ maxdos av smärtstillande.. Idag kom det 2 st Sjukgymnaster och det varvdac att prova ut en Rullstol och att få nya kryckor då min inte var så speciell bra..Sen kom Lunchen in men jag...

Av Viktoria Sundin - 22 mars 2023 22:22

Så var dagen här och så har dagen gått.. Klev upp vid 7. Väckte Cecilia och gick sedan ut med Niko.. In å sen fixade jag frukost åt Cecilia väckte Casper och då Cecilia hade ätit så körde jag henne hem till Elvy med henne packning... Cecilia sk...

Av Viktoria Sundin - 13 mars 2023 14:05


Tvättat 4st maskiner tvätt, Dammsugit & skurat golven på hela nedervåningen sittandes i denna super Gamingstol, riktigt praktiskt att kunna åka runt på den medans man dammsuger & skurar golvet ?? Blev tvungen att ta smärtstillande och lägga m...

Av Viktoria Sundin - 24 februari 2023 15:12

  Det är nu MÅNGA år sedan som jag gjorde inlägg  Men nu så fuderar på att ta upp mitt bloggande igen.. genom att det just nu händer rätt så mycket i mitt liv...   Idag är det 14 år sedan Mamma somnade in. Jag saknar henne så himla mycket...

Av Viktoria Sundin - 1 februari 2015 22:19

ÄNTLIGEN.... Livet går vidare.... 27/1 Tiden Rusar iväg Casper fyllde 11 år Den 28/1 var jag och Lasse ner till Gävle och träffade hans läkare.... Vi fick Underbart besked..... Cancern var borta... Så underbart.... bara 8 behandlingar till sen...

Presentation


LYCKLIG 2 BARNS MOR
Viktoria 33 år
Mamma till en busig kille som heter Casper som är 6 år
och till en go liten Tjej som heter Cecilia som föddes 17/2
Gift med Lasse..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2023 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards