Alla inlägg under februari 2023

Av Viktoria Sundin - 26 februari 2023 14:56


Idag firar jag och Lasse som firar 24 ÅR
(Men han påstår att det är den 28/2 för att han behövde 2 dagars betänketid ???)

För 24 år sedan klockan: 12:45 hämtade han
mig på Busshållplatsen här i Jättendal
Då var vi unga, osäkra och vi visste inte då
vad som väntade oss där och då...?

Vi har under dess 24år gjort så mycket,
vi har rest till platser dit vi aldrig varit förr..
De första åren köpte vi Vovve Volvo och Villa
Som sedan byttes ut till Vovve Fordar & Hjullastare

Vi har fått 2 barn som redan hunnit bli
19 år och 13 år
(Som ibland gör oss ännu mer gråhårig av
än vad vi redan är..iaf mig, för han har inte så mycke hår att bli gråhårig på) ???

Vi har hunnit varit gifta i 19 år av dessa 24 år..

Men vi har oxå varit med om 2 riktigt
jobbiga saker....då livet satte oss på prov..

Först min GBP för 15 år sedan som höll på att kosta mig livet där på operationsbordet och sedan den dagen då han fick ditt Cancer besked 2014
Jag trodde då att jag skulle förlora honom men han kämpade/vi kämpade tillsammans....

Det finns egentligen hur mycket som helst att nämna men de här räcker nog,

För jag älskar honom lika mycket nu
som för 24år sedanfet textkursiv textkursiv textkursiv textkursiv textkursiv textkursiv text

Av Viktoria Sundin - 24 februari 2023 15:12


Det är nu MÅNGA år sedan som jag gjorde inlägg 

Men nu så fuderar på att ta upp mitt bloggande igen..

genom att det just nu händer rätt så mycket i mitt liv...


Idag är det 14 år sedan Mamma somnade in.

Jag saknar henne så himla mycket...

Det finns så mycket som jag inte fick fråga henne om

 och så mycket som jag skulle vilja berätta...

Nu har jag henne kvar enbart i mitt hjärta ❤️

 

i veckan som varit har Cecilia legat i magsjuka 🤢

Fast att hon nu är 13 år så blir din så "liten" då dom 

är sjuka...


Nu hoppas jag verkligen att det är över och att vi 

andra klarar oss ....(peppar peppar)


Niko har varit så mysigt med Cecilia varje kväll/natt 

har han legat bredvid henne på madrassen på golvet 

eller tätt intill henne i våran säng då hon har legat

 och sett på Tv ... ❤️❤️

       

Lägger in lite mysiga bilder ❤️❤️❤️






Presentation


LYCKLIG 2 BARNS MOR
Viktoria 33 år
Mamma till en busig kille som heter Casper som är 6 år
och till en go liten Tjej som heter Cecilia som föddes 17/2
Gift med Lasse..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2023 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards