Direktlänk till inlägg 29 oktober 2010

29 Oktober

Av Viktoria Sundin - 29 oktober 2010 00:00

    Asså nu måste jag ta å skärpa mig nu e det alldeles för länge sedan jag skrev...

Mycke har hänt...  vi har varit och  hämtat en Katt , men  inte den som jag skrev om tidigare å la ut bilder på , den ska vi hämra om drygt 2 veckor...

Här e iaf våran nya Katt

 Sessan:

     


Ja va ha hänt mer då.. 

Jo skolkorten har kommit..

dom blev SUPER FINA!!


    


_________________________________________________


Ja sen ska jag  berätt att jag och Cecilia åkte ner till Gävle den förra veckan

Jag skulle till läkaren så vi passade på tt sova en natt hos min Moster...


Först då vi kom till gävle så blev vi hämtade an min gamla

 klaskompis Pernilla som jag gick USKA med. 

Jösses va kul och trevligt de var att träffa hene igen..

vi åkte hem till henne, fick träffa ghenner kille. Kul kul...

å blev bjudna på Lunch Gooot serru´ :-)

    


Sedan körde Pernilla oss till min kusin  SUPER SNÄLLT tjejen !!!

Där lekte Cecilia med hennes 3-männing Charlie..


 

         

      

Sedan efter middagen åkte i hem till moster.. vi satt å pratade lite å

Hon visade lite bilder å mamma :-)


     

Hon var så vacker min Mamma...

Sen så blev det dax att sova...

På morgonen fick Moster och Cecilia en Mysstund tillsammans


  


Ååå jag kände då dom satt där hur mycket jag saknade MAMMA

Jag miss då Casper var lten å man var å häldade på hos mamma å papap å Man gick ner på morgon sidan  å Casper fick krypa ner med mamma i soffan å Mysa å äta välling...


Sen så bar det iväg mot Sjukhuset 2 besök 

dels för att göra special inlägg till mina föter och ett besök på

 HUD för min Artit och Psoriasis..

de gick iaf jätte bra...

jag behöver INTE äta tabletter JYPPIE.. 

utan ska fortsäta med Sjukgynastik..

Fick en Ny HELT suverän salva...

Tack tack tack tack tack..

men hummm 400 kronor ..  Weeee..

Men men de blir ju BRA!!


Ja sedan så  Blev det  Lunch men min barndomsvän

och klaskamrat genom grundskoan Anders...

Synd att hans smbo och  deras sin iam ar sjuka men

förhoppningsvis så kan vi träffas nästa gång som jag ska ner....

Här e iaf Anders och Cecilia...


  


Efter Vårat Lunch möte så  ringde jag Mammas barndomsvän Ingrid, som kom och hämtade mig å cecilia i Mosters butik..

så vi åkt hem til henne å Pratade å pratade å pratade..

De va så KUl och trevligt.. de bled så klart mycke prat om mamma..

hon visade kort på dom och mamma

Jul att se...

Här e ett kort på Cecila hemma hos Ingrid å Caj



Sen bar det iväg hem

_________________________________________________________

Va medr har hänt..  ??


jo jag å Casper  barnen var iväg på en promenad i Skogen

med grannen  hittade  några gamla telefon stolpar som jag 

 bara inte kunde låtabli at fota på ..


  

__________________________________________

Å mer...


Sessan hartagit sitt första SKADE DJUR..

men jag MÅSTE erkänna att den va bra sööt..

 men jag kastade ändå ut den..

  

_______________________________

Imåndags var jag å Cecilia on å Besiktade bilen

å så HÄR kul tyckte hon at de va !!

  


Då vi kom hem så tyckte blev Cecilia liiiiiiite trött vid köksbordet....

å när man blir trött så kan de hända så här..


    


 


Ja sedan har de inte hänt så mycet förutom at våran TVÄTTMASKINM har hått sönder å de e ju MINDRE KUL... :-(


Igår var jag iaf med Cattis till Sundsvall å Shoppade tjevligt va de..

men Oj oj oj va trööööt jag var då vi kom hem..

men de va de kärt...


Idag var Casper på Teater med F-klassen..

å då jag hämtade honom så följde hns vän viktor med hen

å dom hade de SUPER KUL tilsammans..


Senare på kvällen åkte vi å hälsade på

Micke Hanna å Rasmus fick mig en kopp kaffe där medans

Casper å Rasmus lekte !!


Nää nu så ger jag upp. de här inlägget vart tillräckligt långt

LOVAR att jag ska uppdatera liiiite oftare nu så att

de slipper bli så långa inlägg..


*kram på dig*

 
 
Emma Viklund

Emma Viklund

19 november 2010 11:00

Jättefint syskonkort och fint kort på Casper

http://emmashjartan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria Sundin - 23 mars 2023 21:13

Så har den till dag gått.. Jag har haft mer värk idag..m fått typ maxdos av smärtstillande.. Idag kom det 2 st Sjukgymnaster och det varvdac att prova ut en Rullstol och att få nya kryckor då min inte var så speciell bra..Sen kom Lunchen in men jag...

Av Viktoria Sundin - 22 mars 2023 22:22

Så var dagen här och så har dagen gått.. Klev upp vid 7. Väckte Cecilia och gick sedan ut med Niko.. In å sen fixade jag frukost åt Cecilia väckte Casper och då Cecilia hade ätit så körde jag henne hem till Elvy med henne packning... Cecilia sk...

Av Viktoria Sundin - 13 mars 2023 14:05


Tvättat 4st maskiner tvätt, Dammsugit & skurat golven på hela nedervåningen sittandes i denna super Gamingstol, riktigt praktiskt att kunna åka runt på den medans man dammsuger & skurar golvet ?? Blev tvungen att ta smärtstillande och lägga m...

Av Viktoria Sundin - 26 februari 2023 14:56

Idag firar jag och Lasse som firar 24 ÅR (Men han påstår att det är den 28/2 för att han behövde 2 dagars betänketid ???) För 24 år sedan klockan: 12:45 hämtade han mig på Busshållplatsen här i Jättendal Då var vi unga, osäkra och vi visste ...

Av Viktoria Sundin - 24 februari 2023 15:12

  Det är nu MÅNGA år sedan som jag gjorde inlägg  Men nu så fuderar på att ta upp mitt bloggande igen.. genom att det just nu händer rätt så mycket i mitt liv...   Idag är det 14 år sedan Mamma somnade in. Jag saknar henne så himla mycket...

Presentation


LYCKLIG 2 BARNS MOR
Viktoria 33 år
Mamma till en busig kille som heter Casper som är 6 år
och till en go liten Tjej som heter Cecilia som föddes 17/2
Gift med Lasse..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards