Direktlänk till inlägg 5 januari 2011

Länge sedan som jag skrev nu

Av Viktoria Sundin - 5 januari 2011 20:54

 FY skäms på mig.. måste försöka att bättra mig detta år!!!

Myket har hänt....


Det har varit Lucia jul och Nyår....


Här kommer lite bilder


  

Våran  lilla Tärna


    

En Dag ute i snön Cecila tyckte att det va så  KUL att åka Pulka

men här e en MINDRE GLAD Casper som vart lite Sur

för at Cecila fick åka å intae han...


Å sen så  har vi  Året Julkort !!

       


Julafton skulle firas och firades uppe hos Pappa i Hörnefors

vi  kom upp kvällen före jul och då kläde jag, barnen å Syrrans barn utom Ludvig granen tillsammans

  

    


Julaftons morgonen var mysig..

Barnen var snälla å dom fick öppna ett paket var..


Sedan  gick vi till Kyrkan och lyssnade på Åtets Julkrubba...

tillsammans med min syster och hennes familj

    

I Kyrkan fick barnen hjäpa till att plasera ut figurerna till Krubban..

Sen sjöng dom "Blinka lilla stjärna"


    

 

Då vi  kom tilbax så bytte vi  alla om

Här e våran lilla TOMTE FLICKA !!!


swen så kom syrran å hennes familj..

Vi "Dansade runt i huset"

en tradition som vi alltit gjort Hahhaha

sen så Hade vi de "årliga utmaningen...

SPRING ELLER STÅ I SNÖN LÄNGST !!!


Åtets deltagare.  Jocke &  Felicia.

Kvnäppare än förre

Dom SPRANG  runt  barfota i snön..

Bildbeviset !!!




Ja å sen kom TOMTEN !!!



Cecilia var lite rätt men de gick över då hon fick paket..

Papperet prasslade ju !!!


Paketen öppnades



Här är Lovisa och Cecilia


 

Och här e Josefin och hennes johannes...

Dagen efter jul kom min storebror å hans flickor

Här e Casper å Tuva som kollar på hened DS spel

 

Å tänk JAG lyckades dånga ALLA små Kusiner på bild !!!!!!

    

Ja julen var över å sen efter nån dag åkte vi hem till Jättendal

I Sundsvall stannade vi och  käkade på Max  å tog ett fint kort på mina fina killar..

 


Mer då Joo Casper har tappat 3 tänder på 5 dagar

så nu ser ha ut så här...

 

Nyåret firades med att JAG jobbade men då jag

kom hem så firade vi med några vänner...

Jonas Mathias och Robin..  ullis kunde inte vara med för hon kände sig  inge pigg... Synd men hon fanns ju i våra tankar iaf.. :-)

Här e någraa bilder




RAKET TÄNDNING

    


GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA !!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria Sundin - 23 mars 2023 21:13

Så har den till dag gått.. Jag har haft mer värk idag..m fått typ maxdos av smärtstillande.. Idag kom det 2 st Sjukgymnaster och det varvdac att prova ut en Rullstol och att få nya kryckor då min inte var så speciell bra..Sen kom Lunchen in men jag...

Av Viktoria Sundin - 22 mars 2023 22:22

Så var dagen här och så har dagen gått.. Klev upp vid 7. Väckte Cecilia och gick sedan ut med Niko.. In å sen fixade jag frukost åt Cecilia väckte Casper och då Cecilia hade ätit så körde jag henne hem till Elvy med henne packning... Cecilia sk...

Av Viktoria Sundin - 13 mars 2023 14:05


Tvättat 4st maskiner tvätt, Dammsugit & skurat golven på hela nedervåningen sittandes i denna super Gamingstol, riktigt praktiskt att kunna åka runt på den medans man dammsuger & skurar golvet ?? Blev tvungen att ta smärtstillande och lägga m...

Av Viktoria Sundin - 26 februari 2023 14:56

Idag firar jag och Lasse som firar 24 ÅR (Men han påstår att det är den 28/2 för att han behövde 2 dagars betänketid ???) För 24 år sedan klockan: 12:45 hämtade han mig på Busshållplatsen här i Jättendal Då var vi unga, osäkra och vi visste ...

Av Viktoria Sundin - 24 februari 2023 15:12

  Det är nu MÅNGA år sedan som jag gjorde inlägg  Men nu så fuderar på att ta upp mitt bloggande igen.. genom att det just nu händer rätt så mycket i mitt liv...   Idag är det 14 år sedan Mamma somnade in. Jag saknar henne så himla mycket...

Presentation


LYCKLIG 2 BARNS MOR
Viktoria 33 år
Mamma till en busig kille som heter Casper som är 6 år
och till en go liten Tjej som heter Cecilia som föddes 17/2
Gift med Lasse..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards