Direktlänk till inlägg 23 mars 2023

En till natt på Sjukhuset

Av Viktoria Sundin - 23 mars 2023 21:13

Så har den till dag gått..
Jag har haft mer värk idag..m fått typ maxdos av smärtstillande..
Idag kom det 2 st Sjukgymnaster och det varvdac att prova ut en Rullstol och att få nya kryckor då min inte var så speciell bra..Sen kom Lunchen in men jag fick avbryta med att äta då jag var tvungen att åka ner till Gipsrummet för att få ett bättre gips... De flesta gipset hann jag ha i 2h så jag tyckte att det glappade jättemycket så det blev omgipsning för att den skulle sitta bättre....
De gamla gipset fick jag ta me mig hem som ett "kärt" minne.. haha.
Då jag kommer tillbaka till mitt rum fick jag maten uppvärmd...
Jag vilade nån timme drack typ 4st koppar Kaffe innan de blev dax för middag å ännu mer kaffe på de
När klockan var 18:45 fick jag ett överraskande besök av Amanda och hennes kompis.. ??
Amanda hade köpte en Räkmacka, Coca-cola och en choklad ask till mig... Så himla snällt och omtänksamt av henne... Då dom åkte så tog jag Rullstolens till Allrummet och hämtade Kaffe, sen rullade jag till det andra Allrummet och nu sitter jag här och är på tv och skriver detta.

Nu är jag så trött jag ska gå och sova nu... imorgon ska jag träffa Sjukgymnasterna igen för att få "lära" mig attt gå lät så att foten nästan nästan nästan tar i golvet..först va de sagt att jag inte får stödja på foten på 2 veckor men idag lär det som att det skulle vara 5-6 veckor och att jag MÅSTE använda Rullstolen vill Nästan ALLA förflyttningar mer informarion får jag imorrgon innan jag förhoppningsvis får åka HEM ,,??????

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria Sundin - 22 mars 2023 22:22

Så var dagen här och så har dagen gått.. Klev upp vid 7. Väckte Cecilia och gick sedan ut med Niko.. In å sen fixade jag frukost åt Cecilia väckte Casper och då Cecilia hade ätit så körde jag henne hem till Elvy med henne packning... Cecilia sk...

Av Viktoria Sundin - 13 mars 2023 14:05


Tvättat 4st maskiner tvätt, Dammsugit & skurat golven på hela nedervåningen sittandes i denna super Gamingstol, riktigt praktiskt att kunna åka runt på den medans man dammsuger & skurar golvet ?? Blev tvungen att ta smärtstillande och lägga m...

Av Viktoria Sundin - 26 februari 2023 14:56

Idag firar jag och Lasse som firar 24 ÅR (Men han påstår att det är den 28/2 för att han behövde 2 dagars betänketid ???) För 24 år sedan klockan: 12:45 hämtade han mig på Busshållplatsen här i Jättendal Då var vi unga, osäkra och vi visste ...

Av Viktoria Sundin - 24 februari 2023 15:12

  Det är nu MÅNGA år sedan som jag gjorde inlägg  Men nu så fuderar på att ta upp mitt bloggande igen.. genom att det just nu händer rätt så mycket i mitt liv...   Idag är det 14 år sedan Mamma somnade in. Jag saknar henne så himla mycket...

Av Viktoria Sundin - 1 februari 2015 22:19

ÄNTLIGEN.... Livet går vidare.... 27/1 Tiden Rusar iväg Casper fyllde 11 år Den 28/1 var jag och Lasse ner till Gävle och träffade hans läkare.... Vi fick Underbart besked..... Cancern var borta... Så underbart.... bara 8 behandlingar till sen...

Presentation


LYCKLIG 2 BARNS MOR
Viktoria 33 år
Mamma till en busig kille som heter Casper som är 6 år
och till en go liten Tjej som heter Cecilia som föddes 17/2
Gift med Lasse..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2023
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards