Alla inlägg den 22 september 2010

Av Viktoria Sundin - 22 september 2010 23:54

Efter att Casper åkt til Solan åkte jag å Cecilia å hälsade å Lasse på hans jobb,

 han skulle ta med ett däck till en kompis Pappa til sitt jobb,

men han glömde det i morse då han åkt till jobbet

 så jag å Lilan åkte dit med det.....

Jag fick iaf en kopp Kaffe där.. :-)

Sedan gick vi å sa hen til alla "Tanter" på Lasses jobb Cecilia

 fick höra att hon var så söt å duktig..  Sånt gör en GLAD!!!


       Sedan åkte vi till barnsången...

Det var bara jag å Cecilia där å en till Mamma å pappa med deras barn..

så de var rätt så tomt hoppas at de kommer flera nåsta gång... :-) 

 Sen åkte vi på affären,

 där träffade vi Lasses Mamma å vi följde med hon hem å drack kaffe..

Sedan åkte jag å Lillan å hämtade Casper på Kyrkis

Casper hade gjort en JÄTTEFIN SKYDDSÄNGEL (bild kommer sedan)

Sen åkte vi hem till Lasses föräldrar..


Jag Skulle JOBBA så FARFAR skulle vara Barnvakt

tills att Lasse kom å hämtade barnen.

 men jag tror nog att de gick bra, 

Casper satt å såg på TV å lilla Cecilia somnade i vagnen då jag åkte ..


De gick bra på jobbet.. var REJÄLT TRÖTT då jag kom hem..

å nu sitter jag här igen "Fast" vid datorn..

fast jag borde gå å sova.....


Imorgon ska jag till Reumatologmottagninger i Hudiksvall för återbesök...

Men de ska nog gå bra......


Nää nu e de dax att gå å sova.....



Å DU.. 

 LÄMNA GÄRNA EN KOMENTAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


LYCKLIG 2 BARNS MOR
Viktoria 33 år
Mamma till en busig kille som heter Casper som är 6 år
och till en go liten Tjej som heter Cecilia som föddes 17/2
Gift med Lasse..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards