Alla inlägg den 17 september 2010

Av Viktoria Sundin - 17 september 2010 09:20

God morgon god morgon...

Idag blir lilla Cecilia 7 månader.. tänk va tiden går FORT

snart kryper hon för fullt...

Vaknade i morgse gick ner å fixade frukost å barnen

på medans den tilllagades så lekte Casper lite med Cecilia..

Han tycker att det är mycket roligare nu då hon kan leka säger han..

     

Sen blev de en lite mysstund för Cecilia med vällingen på

täcket...

  

sedan gick Casper över til Farmor och Farfar.

Jag Cecilia gick hit upp för att kolla lite...

å då får hon sitta i eh liten plast korg som hon tycker e JÄTTE KUL att sitta i

  


Sen så var det en liten tjej som absolut INTE

 ville sitta kvar så då gär man så här...


          


BUS TROLL...

nu sover hon iaf..

Å Mamman ska nog göra lite nytta...

för i kväll ska jag  jobba...


                          _________________________________________

Efter det att Cecilia vaknat så Gick vi ner..

                    klädde på oss och gick över til mina svärföräldrar..                     

För jag var Kaffesugen...

Lasses faster Ingrid var där.. hon hade Virkat ett JÄTTEFINT skärp/band til Cecilia  (som jag bett henne göra) SUPER FINT blev det.. de fins ju inga små skärp att få tag på till sånna små jäntor som hon.... :-)

 Sedan så Åt Lillan lite mat där å sedan blev det BUS med Farmor ...

               

VÅRAN GOA TJEJ....


            __________________________________________________
______

    De gick SUPER BRA att jobba i kväll

__________________________________________________
_

       Idag var det föresten en sån där dag som jag sakanade min

MAMMA så OTROLIGT MYCKET...

hittade denna fina sång

Carola - Allt Kommer Bli Bra, Mamma


jag älskar dig mamma..

du kommer

ALLTID ATT FINNAS I MITT HJÄÅRTA !!!!


Denna sång får avsluta denna dags inlägg...


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


LYCKLIG 2 BARNS MOR
Viktoria 33 år
Mamma till en busig kille som heter Casper som är 6 år
och till en go liten Tjej som heter Cecilia som föddes 17/2
Gift med Lasse..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards