Direktlänk till inlägg 20 september 2010

Måndag

Av Viktoria Sundin - 20 september 2010 21:06

     

              söndagen hände det ine så mycket....

Jag  jobbade från 7.30- 14.00 Sedan hem på rast.. Jag å Lasse tog med oss barnen  åkte och röstade å sedan åt vi en Pizza på Pizzerian i Harmånger..

Gott som bara den.....


Träffade Cattis å Pelle där..

Å Cecilia hittade Cattis flätor å hon tyckte att de var

HIMLA kul att rycka lite i dom..

  

men de tyckte nog  inte Cattis  hihihih


Ja sen så åkte jag å jobbade igen.... 16.00-21.00

väl hemma så  gjorde jag  kvällsfika å satte mig å kollade på VAL VAKAN...

Sen vid 23 gick jag å la mig.. jag var SUPER TRÖTT...

________________________________________


Idag måndag så å klev vi upp rätt så skapligt tidigt

efter frukost så åkte Casper åkte iväg till skolan

så  Körde Cecilia lite

GÅ STOLS RACE..


Sen så  åkte jag och Cecilia Åkte över till Granarna

 med Äpplen till Hästarna som kommit dit..

så dom fick .. å dom blev nog glada..

  

sedan åkte vi vidare till till Vårdcentralen

jag tog ett gäng nya prover

de blev "bara" 9 rör denna gången


MEN OJ OJ OJ

 + 2 kg UPP... :-(    

HJÄLP.. men de beror nog på att jag börjat att

träna..

så jag känner mig Relativt lugbn än så länge men 

TYP eller .. Humm kanske inte eller??

Öööööö

  


Ja sen blev det träning på Sjukgymnastiken 4km

Cyckling medans Cecilia satt å hejade på ..

  

Sen åkte vi hem till väldens Maria

hon å henes  gubbe har varit i Tunisien i 1vecka

så jag åkte dit för att kolla på SOLBRÄNNAN.. :-)


Marias Mamma var där och skulle åka hem

åka hem med Cecilia han ändå gossas lite..

de ser ut som om hon ska till å gråta men hon skrattar..


Här e Cecilia med hennes Gudmormora. :-)

  

Sen åkte vi hem

å så här kan de se ut när har en liten tjej som vill så mycket här i livet..

en hon får nog vänta i NÅGRA ÅR TILL

eller åtminstånde tills att hon når ner till pedalerna..: -)

 

Ja sen å kom Casper hen från skolan å vi fikade Mellis ute

i solen...

Casper lekte ute men VÄGRADE va med på kort..

men inte lillan då....

       


Senare på kvällen kom Maria å alla barnen..

FULL FART... :-)

när dom åkte hem så fick Casper kvällsfika..

Å se på lite TV.. sen blev det tandbostning..

20:10  SOV HAN


Nää nu ska jag gå ner å se på lite TV..

Imorgon är det Barnsång i Bergsjö KUL !!!!!

 

God natt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria Sundin - 23 mars 2023 21:13

Så har den till dag gått.. Jag har haft mer värk idag..m fått typ maxdos av smärtstillande.. Idag kom det 2 st Sjukgymnaster och det varvdac att prova ut en Rullstol och att få nya kryckor då min inte var så speciell bra..Sen kom Lunchen in men jag...

Av Viktoria Sundin - 22 mars 2023 22:22

Så var dagen här och så har dagen gått.. Klev upp vid 7. Väckte Cecilia och gick sedan ut med Niko.. In å sen fixade jag frukost åt Cecilia väckte Casper och då Cecilia hade ätit så körde jag henne hem till Elvy med henne packning... Cecilia sk...

Av Viktoria Sundin - 13 mars 2023 14:05


Tvättat 4st maskiner tvätt, Dammsugit & skurat golven på hela nedervåningen sittandes i denna super Gamingstol, riktigt praktiskt att kunna åka runt på den medans man dammsuger & skurar golvet ?? Blev tvungen att ta smärtstillande och lägga m...

Av Viktoria Sundin - 26 februari 2023 14:56

Idag firar jag och Lasse som firar 24 ÅR (Men han påstår att det är den 28/2 för att han behövde 2 dagars betänketid ???) För 24 år sedan klockan: 12:45 hämtade han mig på Busshållplatsen här i Jättendal Då var vi unga, osäkra och vi visste ...

Av Viktoria Sundin - 24 februari 2023 15:12

  Det är nu MÅNGA år sedan som jag gjorde inlägg  Men nu så fuderar på att ta upp mitt bloggande igen.. genom att det just nu händer rätt så mycket i mitt liv...   Idag är det 14 år sedan Mamma somnade in. Jag saknar henne så himla mycket...

Presentation


LYCKLIG 2 BARNS MOR
Viktoria 33 år
Mamma till en busig kille som heter Casper som är 6 år
och till en go liten Tjej som heter Cecilia som föddes 17/2
Gift med Lasse..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards